باربری مشهد به احمدآباد صولت ارزانترین و مطمنترین
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به احمدآباد صولت ارزانترین و مطمنترین  

باربری مشهد به احمدآباد صولت زیر مجموعه ناوگان حمل و نقل باربری مشهد با نام تجاری نتسان می باشد که به صورت شبانه روزی و 7 روز هفته در حال سرویس دهی به همشهریان عزیز در تمام محلات مناطق و حومه شهر مشهد می باشد.

یکی از نقاط قوت باربری مشهد به احمدآباد صولت, حاضر و مستقر بودن در تمام خیابان ها بلوارها و میادین شهر به صورت غیرمتمرکز می باشد این موضوع باعث شده است که مشتریان ما از سرعت عمل و دقت ما بسیار راضی و خوشنود باشند که باعث افتخار می باشد.

حدود 10 سال قبل که باربری مشهد و باربری تهران به طور همزمان در شهر مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود تمام تلاش خود را به کار گرفت تا بتواند پایین ترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه را به مشتریان خود ارائه نماید خوشبختانه چیزی نگذشته بود که اتفاق خوب افتاد و این مجموعه با همکاری رانندگان کارگران بارچین ها و مدیران مجموعه خود به هدف اصلی تعیین شده دست یافت.

ناوگان باربری مشهد به احمدآباد صولت دارای صدها اکیپ مجهز به انواع خودروهای سبک و سنگین نیسان – وانت بار – خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ  می باشد که تماما مدل بالا بوده و در نوع خود بی نظیر هست. این موضوع باعث خواهد شد که مشتریان بدون دغدغه بار و اثاثیه منزل اداری و تجاری خود را برای تمامی مسیرهای داخل شهری و بین شهری و بین استان ها به ما بسپارند.

احمدآباد صولت شهری در بخش بوژگان شهرستان تربت جام استان خراسان رضوی ایران است. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۸٬۳۲۶ نفر (در ۲٬۱۱۵ خانوار) بوده‌است.

ما بهترین ها از کارگر گرفته تا بارچین , راننده و انواع مدل های ماشین را مهیا کردیم تا بهترین و بی دغدغه ترین سرویس را در اختیار شما همشهریان عزیز قرار دهیم . شک نکنید باربری مشهد در حال حاضر ارزانترین و مجهزترین باربری حال حاضر در ایران می باشد.

حمل و جابجایی انواع بار و اثاثیه و محصولات سنگین  توسط کارگران باربری مشهد به صورت تضمینی انجام می شود مانند گاوصندوق - پیانو - یخچال ساید بای ساید - بوفه های قدیمی و سنگین - فرش های دستی و قدیمی – میزهای نهار خوری بزرگ و به طور کلی هر وسیله ایی که سنگین می باشد. مشتریان عزیز توجه داشته باشند موضوع حمل وسایل و اثاثیه سنگین بسیار مهم میباشد و حتما بایستی توسط کارگر ویژه صورت گیرد تا نه تنها خود آن وسیله آسیب نبیند بلکه باعث نشود که با برخورد به دیوار و اطراف باعث آسیب دیدگی منزل و ساختمان شود. این مهم را نیز به ما بسپارید.

همچنین حمل بارهای خاص از دیگر تخصصص ها و خدمات باربری مشهد می باشد به عنوان مثال اگر شما تجهیزات پزشکی گران قیمت دارید و یا تجهیزات الکترونیکی حساس دارید و نیازمند جابجایی درون شهری و یا بین شهری از مبدا مشهد می باشد حتما با ما تماس بگیرید چرا که تمهیدات بسیار ویژه ای را برای این نوع از کالا ها و محصولات در نظر گرفته ایم که معمولا در سایر باربری ها یا تدارک دیده نشده است و یا با هزینه بالا اینکار را انجام میدهند که ما در باربری بزرگ مشهد بدون دریافت وجه اضافی این کار را انجام خواهیم داد.

در پایان اعلام می نماییم که ما در باربری مشهد به احمدآباد صولت منتطر تماس شما عزیزان هستیم ... 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهدبه احمدآباد صولت ،باربری مشهد به احمدآباد صولت،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: